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Notice

[Notice of Tender (입찰공고)] Classroom Lecture Equipment Purchase / 강의실 전자 강의 장비 구매

Writer Administration Date Created 2024.11.25 Hits74

입찰 공고(국문)

 

1. 입찰에 부치는 사항

    가. 입찰건명 : 강의실 전자 강의 장비 구매

    나. 규격 및 수량 : 물품 구매 규격 및 사양서 붙임자료 참조

    다. 예정가격 : 비공개

    라. 납품장소 : 한국뉴욕주립대학교 강의연구동

    마. 납품 및 설치 기간 : 계약 후 60일 이내

         시방서 붙임자료 참조하여 설치 진행

    바. 납품방법

         - 본교에서 납품 요청하는 물량을 지정일시 및 지정장소에 납품해야 한다.

         - 학교의 사정에 따라 납품수량을 변경할 경우 물품 단가는 계약단가에 준하며 계약에 없는 품목은
           시장 유통 가격으로 납품하여야 한다.

2. 입찰 일정 및 입찰서 제출

    가. 입찰 일정

구 분

입찰공고

입찰 등록마감

개찰 일시

일 시

2024. 11. 25. (월) ~ 12. 02. (월)

2024. 12. 02. (월)

2024. 12. 03. (화)

내 용

학교 홈페이지 공고

강의연구동A418호 (인사총무팀)

강의연구동 A412호

        ※ 일정은 사정에 따라 변경될 수 있으며, 변경시 사전에 전화 또는 이메일 통지를 드립니다.

    나. 제출 방법 : 방문 제출 또는 우편 제출 (2024. 12. 02. (월) 우체국 소인분까지 인정)

    다. 제출처 : 한국뉴욕주립대학교 인사총무팀

                    ※ 인천광역시 연수구 송도문화로 119-2 한국뉴욕주립대학교 강의연구동 A418호

3. 입찰 방법 : 일반경쟁입찰 (※최저가 입찰방식)

4. 입찰 참가자격

    가. 국가를 당사자로 하는 계약에 관한 법률과 시행령에 의한 결격 사유가 없는 자

    나. 입찰참가 등록마감 시한까지 등록을 필한 자

    다. 입찰등록마감 이전까지 사업자등록을 마친 업체로서 현재 입찰조건에 맞는 업을 하고 있는 자.     

    라. 미자격자가 입찰에 참가할 경우 국가를 당사자로 하는 계약에 관한 법률시행령 따라 부정당 업자로
         제재할 수 있음.

5. 개찰

    가. 개찰일시 : 2024. 12. 03. (화) 10:00 A.M.

    나. 개찰장소 : 한국뉴욕주립대학교 강의연구동 A412호

6. 낙찰자 결정

    가. 국가를 당사자로 하는 계약에 관한 법률 시행령에 의거 본교가 정한 예정가격 이하로 품목별
         단가내역서 총액최저가(부가세포함) 입찰자를 낙찰자로 선정한다.

    나. 동일가격으로 입찰한 자가 2인 이상일 때에는 동일가격 입찰업체의 참석하에 추첨에 의하여
         낙찰자를 결정한다.

7. 입찰의 무효 : 국가를 당사자로 하는 계약에 관한 법률 및 시행령에 준함

8. 입찰참가시 제출서류

    가. 입찰참가신청서(본교 양식) 1부

    나. 가격입찰서(본교 양식) 1부

    다. 개인정보 수집∙이용 동의서(본교 양식) 1부

    라. 청렴계약 이행각서(본교 양식) 1부

    마. 법인등기부등본 1부(법인일 경우에만 제출, 개인일 경우 주민등록등본 1부)

    바. 인감증명서 (법인은 법인인감) 및 사용인감계 (사용인감 사용시) 각 1부

         * 개인사업자의 경우 대표자 주민등록표등본, 대표자 인감증명 각 1부

    사. 사업자등록증 사본 1부(사업자 등록이 되어있을 시 제출)

    아. 입찰보증보험증권(투찰금액의 5% 이상) 1부

    자. 제조사 공급자증명원 및 기술지원확약서

9. 기타사항

    가. 본 입찰은 한국뉴욕주립대학교 구매절차에 의거하여 진행되며, 해당 절차에 명시되지 않은 사항은 국가
         를 당사자로 계약에 관한 법률 시행령 및 시행규칙을 준용함

    나. 입찰자는 본 입찰에 관한 공고조건 및 장비 상태 등 입찰과 관련된 모든 사항을 숙지하고 입찰에 응하
         여야 하며, 이를 숙지하지 못한 책임은 입찰자에게 있음

    다. 제출서류의 내용이 명확하지 않거나 미비한 경우에는 접수하지 않거나 보완을 요구할 수 있으며, 접수
         된 서류는 일체 반환하지 않음

    라. 본 입찰, 계약 및 계약이행에 있어서 상호 이견이 발생함은 경우 본교의 유권해석이나 판단에 따름

    마. 입찰참가 업체가 2 개 미만일 경우 재입찰 공고하여 진행

10. 문의사항

내용 관련 문의

한국뉴욕주립대학교 IT서비스팀 박호석

Tel : 032-626-1171

Email : hoseok.park@sunykorea.ac.kr

입찰 관련 문의

한국뉴욕주립대학교 인사총무팀 남재원

Tel : 032-626-1146

Email : jaewon.nam@sunykorea.ac.kr

 

 

위와 같이 공고 합니다.

2024년 11월

 

한 국 뉴 욕 주 립 대 학 교

 

 

Notice of Tender (English)

 

I.  General Provisions

  1. Project name:  Classroom Lecture Equipment Purchase
  2. Specifications and Quantities: Refer to the attached document
  3. Estimated Price: Not disclosed
  4. Location: Academic Building, The State University of New York Korea
  5. Delivery and Installation Period: Within 60 days after the contract
    * Installation is to be carried out in reference to the attached specifications.
  6. Delivery Method:
    - Requested items shall be delivered at the specified date and location designated by the university.           
    - In case of changes in the delivery quantity due to the university's circumstances, the unit price shall be in accordance with the contract price, and items not specified in the contract shall be delivered at the market retail price.

II. Bidding Schedule and Submission

  1. Bidding Schedule

Category

Bid Announcement

Bid Registration Deadline

Bid Opening

Date

Nov. 25, 2024 (Mon.)

~

Dec. 2, 2024 (Mon.)

Dec 2, 2024 (Mon.)

Dec 3, 2024 (Tue.)

Details

SUNY Korea webpage

Room A418

(HR & Operations Team Office)

Room A412

(Meeting room)

             * The schedule is subject to change due to circumstances, and any changes will be notified in advance
                 via phone call or email.

  1. Submission Method: In-person submission or postal submission (Accepted until Dec 2, 2024 (Mon.), postmarked date)
  2. Submission Location: HR & Operations Team, State University of New York Korea

                                                       * Room A418, 119-2 Songdo Munhwa-ro, Yeonsu-gu, Incheon, South Korea

III. Bidding Method: Open Competitive Bidding (Lowest Price Bidding)

IV. Eligibility

  1. Qualified under the “Enforcement Decree of The Act on Contracts to Which the State Is A Party.”
  2. Registration completed by the bid registration deadline.
  3. Companies with valid business registration and currently engaged in activities relevant to the bidding conditions.
  4. If unqualified bidders participate, they may be sanctioned as fraudulent contractors under the “Enforcement Decree of The Act on Contracts to Which the State Is A Party.”

V. Bid Opening

  1. Date: Dec 3, 2024 (Tue.)
  2. Location: Room A412, State University of New York Korea

VI. Determination of Successful Bidder

  1. In accordance with the laws and regulations related to contracts with the government, the university will select the bidder with the total lowest bid price (including VAT) below the estimated price.
  2. In case of identical bids from two or more bidders, the university will conduct a draw among the bidders with identical prices.

VII. Invalidation of Bids: In accordance with the “Enforcement Decree of The Act on Contracts to Which the State Is A Party.”

VIII. Documents to be Submitted for Bid Participation

  1. Bid Participation Application Form (University Form) 1 copy
  2. Price Bid Form (University Form) 1 copy
  3. Consent Form for Collection and Use of Personal Information (University Form) 1 copy
  4. Integrity Contract Compliance Agreement (University Form) 1 copy
  5. Certificate of Corporate Registration 1 copy
    * For individuals, submit a copy of the Resident Registration Certificate
  1. Seal Certificate (Corporate seal) and Certificate of Usesignet (if using a Usesignet) 1 copy each
    * For individual business owners, a copy of the owner's Resident Registration Certificate and a Seal Impression Certificate for the owner 1 copy each
  2. Business Registration (License) Certificate 1 copy
  3. Bid Security Insurance Certificate (Over 5% of the bid amount) 1 copy
  4. Supplier/Manufacturer's Certificate & Provision of Support Services

IX. Others

  1. This bid will be conducted in accordance with the procurement procedures of the State University of New York Korea, and matters not specified in the procedure will be governed by the “Enforcement Decree of The Act on Contracts to Which the State Is A Party.”
  2. Bidders are responsible for understanding all aspects of the bid, including bid conditions and equipment status. Failure to do so is the responsibility of the bidder.
  3. Incomplete or unclear documents may result in rejection, and submitted documents will not be returned.
  4. In case of disputes in the bidding, contract, or contract execution, the university's interpretation or judgment will dominate.
  5. If there are fewer than 2 participating companies, a re-bid notice will be announced.

X. Inquiry

Product-related

IT Service Team, SUNY Korea

Ho Seok Park

Tel: 032-626-1171

Email: hoseok.park@sunykorea.ac.kr

Bidding-related

HR & Operations Team, SUNY Korea

Jaewon Nam

Tel: 032-626-1146

Email: jaewon.nam@sunykorea.ac.kr

 

Announced as stated above.

 

November 2024

 

The State University of New York, Korea